Bloglist uitm dihatymu ;p

salam.
BLOGLIST uitm dihaty ku dan dihatymu jua! by cx's opportunities.!
oke tipu. name segmen ne senanye adalah bloglist uitm di hatyku jeee okay. jangan pepandai nak tambah lah makcik. ingat ne segmen hang kaa. hihi. okayy. cik cx's . (eh ne segmen tutup malam ne tau! )
 first eden nak tanya nape name anda  cx's. ape maksud? ape meaning? apa erti ea? sah sah menyibok jap. haha. kalau dalam SB chaza kan kan. sangat privacy orangnya .hihi. sebelum melalut mari kita kembali ke jalan yang benaar. senanya haritue tak dapat nak join contest amalina zainal. sebab internet masuk wad sakit 12 hospital tengku ampuan rahimah. jadi untuk memujuk haty. usha usha ada pulak yang ne. tahu tahu je sabtu ne mawar nak start sem yang baru. nak suruh igt kat uitm di  hatymu lah tueee! hakhak..yea yea tahu dihatyku!
ms cx's opportunities ;)< -----kalau xnmpak taktahulaah!
k dah. eh ada lagi rupanya kena buat ayat sambung meynambung. cam tadika lak rasanya. haha.
ayatnya ialah --------------> diriku bangga menjadi warga UITM kerana ....
 darah yang mengalir di badanku adalah darah melayu.
 jangan di pandang hina daku yang berjiwa bangsa.
jangan kau cemari haty nurani yang cintakan tanah air
disinilah pengabdian insan yang terbela
disinilah janji dituntut untuk anak bangsa
ruang legar penuntut ilmu yang setia
agar menjadi pengggaris dunia di hari muka
kerana dirimu melayu aku tercipta .;)

alamak sory macam terfeeling pulak. suruh lagi express feeling. hamek kau!. haha. between mawar dari UITM shahalm. amek proffessional course. CAT. nak tahu apa itu cat! click here---->gilakan kucing!
SEKian ;)

8 comments:

cx's said...

tq syg sudi join.. =)

I do I need Iman said...

same same syg. sorry late ;)

saiazuan said...

yeah!!! uitm di hatiku~

"mak kita kata kan, kita ada penyakit automatik"
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/movie-review-sekali-lagi.html

I do I need Iman said...

saia; hahaa i dah komen lah entri tue ;). tq

Faiz said...

cewah..berfalsafah sudah..huhu..

I do I need Iman said...

faiz; kihkih hidup uitm ;p

muhamadsufian89 said...

UPSI dihatiku boleh tak?? haha

I do I need Iman said...

sufian; hahah suke suke je wat sndri. pon bolehh!