si janggut lawan si misai.

hihi salamat malam semua semua. adakah anda sedang lihat berita harian sekarang? atau berita harian yg sedang melihat anda? tipulah tgk berita harian sbb kau terpacak dpn lektop tgk berita beta ne. kihkih. . topik yang terkeluar dari otak dan minda beta ialah pakcik janggut dan pakcik misai.! alkisah adalah si pulan bin pelan. beta baru kenal jugalah beliau dulu, jantina seorang lelaki. adalah satu ketika tue terserempak. nampak si pulan bin pelan ne dlm facebook okayy laaah. not bad laa.leh tahann laaa. tetibe jumpe je depan mate. makk ai serabut ye..! mak ai. selekeh nyee!. bukannye rambut abg akak oi. tapi misai dan jggut beliau serabai....hakhak. perhatiannya lelaki. jgn mggugat wanita dgn keserabainnmu itu. hihi. pon booolleh.

salah ke nak ada misai plus janggut? x salah langsung pun kan. sedangkan itu sunnah nabi simpan panjang panjang. tapi tolonglah paham erti kemas.? bagi beta tak kisah pun smua tue janji kemas. tapi kalau bagi individu beta sendri, tak suka benda tue banyak2 rimas tengok.buat menyemak je.  haha. lagi pun anda terlalu muda nak ada misai dan jaggut banyak banyak. sikit sikit dahla. dah matured dah pon. dari muda umur 19 tahun dah jadi 29 tahun. haaamek kau!. no need lah my dear . sebelum sambung. jm cuci mata. barangkali kamu kamu dah biasa tgk. haaaah tak kira tgk lah lagi .;p.lawak plak misai misai mereka. mahal neeee. tiada dalam pasaran sgguh sekali. barangkali mereka buat rawatan spa berhari hari ;p


coool ne bro. buat misai tulis name ALLAH ;) igt tuhan la. ciptaan misai kan ciptaan tuhan . yeadaaaaak?

ish agaknya pakciik blogger ne jeles ke hapeee tadek misai camne ha smpai tak bagi nak upload gmbar.btolke jantina blogspot ne lelaki? haha. tkpelaaa stuck smpai sini jek.. baru jee nak boh gmba si dia bermisai. hahhaa. takdeeeeelah. mane de. kihkih. hnya yg terpilih je boleh diupload gmbar mereka. nak boh gmbar bawah ne. tapi tak leh letak gmbar. so apa boleh buat. beta pon describe jelah gmba ape ea. pooonnn boleeeeh. biaselah tuee. okay gamba ne mengandungi.....................
siti nurhaliza dgn suami beliau terchenta. gmbar menunjukkan datok siti baring bettul2 bawah misai datok khalid yg lebat-_-'
 tadi lah search punye search tepampang bende ne. tajuknya ialah siti nurhaliza tergoda dgn misai datok khalid. haha. biasalah tue khbar angin. tapi kalo dye tergoda pon biaq pi lah suamy dia hang nak kecoh kecoh awatnya? hihi... yg cmtue. okeee laaah datok khalid ye kemas laaah jugak .;p. hihihi. untglaaaa dapat isteri cntekkk---> tetibe

oke dah cubaan kali ke seratus takleh upload sudaaaaaa. tidak mematahkan smgtku nak berceloteh. nak letak
gambar lelaki cukur dye punye misai pakai lighter. 
kaedah baru kaa? pakai api tuee bro? giler kentang. panas tauuu takk. kelakar lah pulak. korang ne pelik pelik kan. its okay terpulang lah mcm mane kan...hihi.maybe pakai pencukur or gel menyakitkan or what? 

terigat zaman kecik kecik dulu suka kacau arwah ayah ye pipi yg baru hbes cukur. then bila cium beta akn ckap. tajaammmlaaaah ayah..,maka ayah pun gelak keriangan tgk telatah ank bogsunya ;) 

pergi kedai mak limah curik ketupat
haaaa apa lagi jom kongsi pendapat ? ;p

13 comments:

Pendamba Mawar said...

hurm simpan dengan kemas..wahaha..:)
xsuka la serabut2 gitu #tetibe

Kucing Serius. said...

Misai kucing kemas kan? :D

Syarifah Ashikin said...

suka org laki ada janggut.. hehehehehhe.. aikkkkkkkkkk

I do I need Iman said...

pdmba; betol betol. jgn serabut sgt. penink tgk!

kucing; kau nee mmg nk jadi kucing teruss keee haa?

akak; hahaha wow! hihi nape suke lak?suke yg mcmmne

Cik Teddy said...

dasyat tol janggut n misai dieorg..msti hari2 pi salun..haha

Syarifah Ashikin said...

mawar: janggut yg kemas la.. x nak yg ats gambar tu.. hahahahhaha..

I do I need Iman said...

cik teddy; hahah tautkpe. ade yg dah masok book of record ;)

akak; ahhaha tautakpe..........kalo cm atas ne. larikkk. taknk kawan akk dah. ;p

Ku Azhar said...

xnk simpan janggut! xreti jaga kang msuk dlm kuah sup! :D

I do I need Iman said...

hhaha kalo cmtue jgn mkn sup! hhaahah

AZTIQAH said...

nk simpan jgk la
haha

I do I need Iman said...

astiqah. hang tue pompn! mne bolehh!

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

wah! unik gile misai dorang~

tapi amalina lagi suke laki de misai or janggut, kalau ada, boleh, nipis cukup la~ hiihi.. sbb cam nampak lagi muda n hensem kalau de janggut~ wah!

I do I need Iman said...

me; hahahah tahu tahu. kalo ade pon jgn bebyk kan. tak best ;p...unik kan dorg! ;p