dinihari yang indah ;) jom join.

dinihari yang indah. berlalu pergi membawa duka dan laru
malam berlarut tanda kuasaNya yang Maha Agung
dan disini aku mula menjalankan rutin seperti biasa.
sudah manjadi pilihan dan naluriku untuk menyertai si dia ;)

haaaaa sudah. jiwang. ada orang bagi saya jiwang memalam. padahal tujuan ye entry ne lain. hahaha. nak join bende alah ne boleh? ini tanda penghargaan saya kepada pengkomen saya yang setia mr aremiroul ;)
jom join bloglist yang kuat perasaaan tue ;)
hahah ekau ne tade name lain keee? lawak lawak. wah kalau dapat bloglist beliau best ne ;).terima kasih for everythg,...sudah follow pon ;)
usha usha tengok tengok
mari kawan jom jenguk ;)

9 comments:

SheyPull said...

x review blog epul pun...
sedih2...nak jugak!!!


JOM singgah blog saya nak...Benci r aku dokter tu...ubat? lagi la

aremieroul said...

he3..thnks mawar sudi join..terharu ni..he3..^

I do I need Iman said...

sheypull; hahhaaha. insyllh satu hari. dah komn yg tue ;)

aremieroul ; same same. tnde mawa hrgai mieroul ;)

Pendamba Mawar said...

semoga berjaya mawarku.. with love..hahaha...pendamba

I do I need Iman said...

pdmba. tq ;) hohohohohohohoho

Farierahasanz said...

rajin giler updet nye . .huhu

I do I need Iman said...

fariera; dah tga free. t busy tade mase!

SheyPull said...

x kire....nak jugak!! blog epul pas nieh...


JOM singgah blog saya nak...Benci r aku dokter tu...ubat? lagi la

I do I need Iman said...

hahhha. yea laaaaaaaaaaaaaaa epulllllllllllll.