selamat datang awak :)

salam semua makhluk bumi. salam semua mereka yang masih diberi nyawa dan ruang bernafas.
salam satu hujan. satu sejuk. satu bersin. satu sakit. #haha#

be a good cleaner first : Kali ini beta bawa FABULOSO, RIDSECT, FRESH N WHITE, KUAT HARIMAU, GOOD MAID CLEANER, REVITALIZING HAND WASH,CHLOROX, LEMON, KIWI CLEAN,dan segala jenis dan sedarah daging oleh si  LIQUID DTERGENT. untuk membuang dan menghapus segala bagai binatang yang berbentuk merayap dan melepak di blog gua yang tercinta iaitu si nyamuk si lipas si  lebah si labah labah si kala cengkerik. eh kala jengking dan si semut api. #apapulak fresh n white#oksilap.okbye# puih puih. bersih suda. lip lap lip lap sudaaa. :) nasib baik tak buat smogging pasai tinggal blog lama sudah aihhh.

pengenalan pot pet : maka saat beta menulis ini. beta sudah menjangkaui umur batasku. umur tertua sudah bagi tempoh pengabdian di muka bumi ini. beta selayaknya akan datang ke alam dewasa-yang-tak-berapa-nak-dewasa-sangat-lah kan. dan masih merangkak rangkak ke alam tersebut. cenonet demi cenonet. habis musim remaja dicampak  campak buang jauh ke tepi longkang pekan meru. kampung halaman yang terpencil dan termegah di hati beta. ok semua dialu-alukan berlagak matang dan berumur 20 tahun keatas apabila melawat blog ini. saranan dari penaja haruslah dituruti.sekian.  hihihi. 

isi utama kot: seterusnya, beta merasmikan *sambil memotong reben berwarna hijau putih yang comey* penulisan yang pertama di dalam blog ini yang sudah tua di alam tahun baru. iaitu. 2012.  welcome new year. welcome to my blog. maka dengan segala kematangan yang ada* serius nak muntah  , beta mengambil keputusan untuk kembali aktif berblogging dan blog walking dan blog bebeling dan blog merapuking. haha. memandangkan masa kembali menemani dan tidak lagi mencemburui , say yahooooooo!.-write maturedly- yekk.

hye awak tahun baru! 
ikhlas dari hati. niat tahun baru. azam tahun baru. muka baru. parut lama.muka buku lama. hati jiwa yang baru. ~ :P

isi sampingan : maka isi seterusnya berbunyi begini, beta bersyukur ke hadrat Illahi. kerana dengan limpah kurniaNya. perasaan yang berkecamuk hambar dan tawar bagai dahulu telah kembali ceria semanis madu bukan hempedu dan pelangi mewarnai hati dan dunia gemilang beta kembali. akibatnya daripada keputusan peperiksaan yang mencapai target LULUS, tapi tidak-cemerlang-langsung-pun-hampeh-sebenarnya. namun dengan perkataan lulus membawa beta ke alam baru. iaitu ACCA. satu course yang lebih dikenali sebagai DEGREE dan course cekik duit. di ahli kan oleh orang kaya kaya sahaja. dan beta berlagak kaya je pun. hehe. tetapi beta masih bergantung kepada keputusan peperiksaan bertulis yang lain. doakan beta dalam doamu boleh? amin.#sayang dirimu lebehla#, kurang mengerti. tekan ini :---> hancur hati :( kurang mengerti lagi ? apa mahu tunggu lagi. tekan pangkah di atas. dan bersedia ke alam tadika esok hari #okbye. :P

pesanan penaja on the way matang : takdak sapa nak wish ka tarikh keramat kematangan gua. taktahu lagi. ?haiyaaaaa. FB ada. ohpss. loveyoumuchmore. UNTUNGLERR.

12 comments:

Pendamba Mawar said...

ingat nak tgu kul 12 baru wish besday.lalala...:P

selamat hari tua makcik

AnakPakZohar said...

<----- masih muda .. forever 19teen.. lalalala.... *buat2 tak tau nak wish~

Maira Quee said...

semoga tercapai hajat..

tieka said...

happy birthday...awal sgt kan?? tapi x mengapa..esok wish lgi..hehehe..

I do I need Iman said...

pdmba: aik sape suruh wish skg. alaaaaaaaaaaaaaaa.kah kah. takde laa saje je ;p. terima kasih jadi pertma komen sini!

yads: haha takyah nak muda la kan. buat je tatauuu :P

maira: insyllh syg. tq

tieka: amboi cepat sgt ne. hihi. takpe syg akk mekaseh!

Ikam said...

so.??

BHAHAHA...SLAMAT HARI TUA KIAH..!!!

I do I need Iman said...

ik: amboi kiah mneeee! tqqq pak maaat!

Unknown said...

happy new year, hehe eh happy birthday

MH said...

happybirthday

I do I need Iman said...

amir: hihi same lah tue kan. terima kasih la awk;)
hanafi. tq okeyhh!

kim heeruul said...

macam mane gua boleh terlepas entry.. oh lupa, gua demam. hik hik hik..happy belated bufday.. sowy late.. =)

I do I need Iman said...

ahahha. kim . so sweet :P.
lu jage dri laa bro,, thnx k :P
pasne jgn terlepas da.